Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR – Helena Maňáková
Helena Maňáková
Diplomová práce
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
CRM Software-as-a-Service in Czech Republic
Anotace:
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým …víceAbstract:
Customer relationship management includes all the sophisticated methodologies. It is a comprehensive way to manage the relationships which company has with its customers. There is a fierce competiton between companies, small businesses have to compete on equal terms with large organizations. This situation leads to discussion about customer oriented approach and diligence to prevent the loss of customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedoucí: Miroslav Žebrák
- Oponent: Jiří Kacerovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane