Online komunikace na trhu B2B a její význam u firem zaměřených na oblast průmyslu – Bc. Michaela Večeřová
Bc. Michaela Večeřová
Diplomová práce
Online komunikace na trhu B2B a její význam u firem zaměřených na oblast průmyslu
Online communication in B2B markets and its importance in industry oriented companies
Anotace:
Přiložená diplomová práce se zabývá problematikou online komunikace na B2B trzích u průmyslově orientovaných firem se sídlem v Jihomoravském kraji. Pomocí sekundárních dat v podobě orientační analýzy a primárních dat z uskutečněných rozhovorů se zástupci oslovených firem, byly zjištěny oblasti pro zlepšení online komunikace. Vzniklá doporučení se týkají analýzy klíčových slov, PPC reklam, implementování …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of online communication and its importance in B2B markets of industrial oriented companies based in the South Moravian region. Using secondary data in the form of a desk research and primary data from qualitative interviews with representatives of the addressed companies, areas for improving online communication were identified. The recommendations are related to key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Michaela. \textit{Online komunikace na trhu B2B a~její význam u~firem zaměřených na oblast průmyslu}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5usy1t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Leveraging artificial intelligence in B2B Markets
Kairit Kristina Rebecca Tahvola -
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
Martin Konečný -
Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů
Jan Vojta -
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
Martin Konečný -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo