Denisa Lorencová
Bachelor's thesis
Marketingový mix
Marketing mix
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá čtyřmi základními marketingovými nástroji, tj. produktem, cenou, distribucí a propagací. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část tvoří literární rešerše, která obsahuje obecnou charakteristiku marketingu, marketingového mixu a zejména jednotlivých marketingových nástrojů. Druhá část je tvořena vlastní prací. Zde jsou na základě interních dat a informací …viacAbstract:
Bachelor Thesis deals with four basic components of marketing mix, which are product, price, place and promotion. This thesis is divided into two main parts. The theoretical part includes general characteristics of basic concepts, such as marketing, marketing mix and tools of marketing mix. The second part is focused on analysis of marketing tools in PBtisk company. It is based on internal data and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
Martina Jaňurová -
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
Dominika Janochová -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
Elena Panfilova
Názov
Vložil
Vložené
Práva