Martina Kopová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie značky Garden Gourmet

Marketing strategy of Garden Gourmet
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii značky Garden Gourmet. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající strategii značky a navhnout patřičné kroky, které by měly zlepšit povědomí o značce. Teoretická část práce tvoří základ pro praktickou část, zabývající se situační analýzou, marketing mixem značky a SWOT analýzou. Součástí práce je také vlastní marketingový výzkum, který poskytl …more
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of Garden Gourmet. The main aim of this thesis is to assess the current marketing strategy and suggest appropriate measures that should raise awareness of this brand. The theoretical part forms the basis for the practical part, that covers situation analysis, marketing mix of the brand, and SWOT analysis. Furthermore, this thesis contains a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79387

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod