Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Andrea Hořínková
Bc. Andrea Hořínková
Diplomová práce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Personal Marketing and Employer Brand Building
Anotace:
Předmětem diplomové práce je detailní zhodnocení úrovně personálního marketingu ve vybraném podniku a zhodnocení přístupu k budování značky zaměstnavatele. Cílem práce je charakterizovat problematiku personálního marketingu a přístupu k budování značky s důrazem na používání v praxi. V rámci teoretických východisek je přiblížena problematika personálního marketingu, zejména jeho marketingový mix, členění …víceAbstract:
The subject of the thesis is a detailed evaluation of the level of HR marketing in the selected company and an assessment of the approach to employer branding. The aim of the thesis is to characterize the issues of HR marketing and the approach to branding with an emphasis on the application in practice. Within the theoretical background, the issue of HR marketing is presented, especially its marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kuralová, Ph.D.
- Oponent: Gabriela Šimšová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Hradec Králové
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva