Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Andrea Hořínková
Bc. Andrea Hořínková
Master's thesis
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Personal Marketing and Employer Brand Building
Abstract:
Předmětem diplomové práce je detailní zhodnocení úrovně personálního marketingu ve vybraném podniku a zhodnocení přístupu k budování značky zaměstnavatele. Cílem práce je charakterizovat problematiku personálního marketingu a přístupu k budování značky s důrazem na používání v praxi. V rámci teoretických východisek je přiblížena problematika personálního marketingu, zejména jeho marketingový mix, členění …moreAbstract:
The subject of the thesis is a detailed evaluation of the level of HR marketing in the selected company and an assessment of the approach to employer branding. The aim of the thesis is to characterize the issues of HR marketing and the approach to branding with an emphasis on the application in practice. Within the theoretical background, the issue of HR marketing is presented, especially its marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Kateřina Kuralová, Ph.D.
- Reader: Gabriela Šimšová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOŘÍNKOVÁ, Andrea. \textit{Personální marketing a budování značky zaměstnavatele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5wozu6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - k. s. Hradec Králové
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights