Bc. Ismail Benyahya

Master's thesis

Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ

Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ

Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Abstract:
In any market, we can find some fluctuating elements that harm companies and enterprises and those are the business conditions. Those conditions might be in favor of some entities over others That might be affected catastrophically. Those conditions are what so-called economic risk. The element of risk is usually used along with investing money or doing business. This type of risk is considered as …more
Abstract:
Na jakémkoli trhu můžeme najít některé fluktuující prvky, které poškozují společnosti a podniky, a to jsou obchodní podmínky. Tyto podmínky mohou být ve prospěch některých subjektů před ostatními, které by mohly být katastroficky ovlivněny. Tyto podmínky jsou takzvaným ekonomickým rizikem. Rizikový prvek se obvykle používá spolu s investováním peněz nebo obchodováním. Tento typ rizika je považován …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ján Dvorský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Benyahya, Ismail. Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe