Bc. Ismail Benyahya

Diplomová práce

Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ

Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ

Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Abstract:
In any market, we can find some fluctuating elements that harm companies and enterprises and those are the business conditions. Those conditions might be in favor of some entities over others That might be affected catastrophically. Those conditions are what so-called economic risk. The element of risk is usually used along with investing money or doing business. This type of risk is considered as …více
Abstract:
Na jakémkoli trhu můžeme najít některé fluktuující prvky, které poškozují společnosti a podniky, a to jsou obchodní podmínky. Tyto podmínky mohou být ve prospěch některých subjektů před ostatními, které by mohly být katastroficky ovlivněny. Tyto podmínky jsou takzvaným ekonomickým rizikem. Rizikový prvek se obvykle používá spolu s investováním peněz nebo obchodováním. Tento typ rizika je považován …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ján Dvorský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benyahya, Ismail. Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe