Specifika využití konceptu Snoezelen v intervenci dětí ve výchovném ústavu – Lucie Kotalová
Lucie Kotalová
Bachelor's thesis
Specifika využití konceptu Snoezelen v intervenci dětí ve výchovném ústavu
Specifics of the use of the Snoezelen concept in the intervention of children in an educational institution
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá specifiky využití konceptu Snoezelen v intervenci dětí ve výchovném ústavu. Teoretická část bakalářské práce bude zaměřena na charakteristiku, specifika a úskalí dětí s poruchami chování, na koncept Snoezelen a jeho vymezení a na zařízení výchovného ústavu v obecném pojetí a na ústavní a ochrannou výchovu. V praktické části cílíme k popisu a vytvoření lekcí ve Snoezelenu …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the specifics of the use of the Snoezelen concept in the intervention of children in an educational institution. The theoretical part of the bachelor's thesis will be focused on the characteristics, specifics and pitfalls of children with behavioral disorders, on the concept of Snoezelen and its definition and on the facilities of an educational institution in general and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/qs48a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedúci: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTALOVÁ, Lucie. \textit{Specifika využití konceptu Snoezelen v intervenci dětí ve výchovném ústavu}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Faculty of Public Policies in Opava. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xd1aq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum vzájemné percepce žáka a pedagoga
Lukáš OCHRANA -
Poruchy chování u dětí v SVP
Lenka Černochová -
Poruchy chování žáků jako možný důsledek frustrace
Petra Berlinská -
Poruchy chování u žáka se specifickými poruchami učení
Alexandra KLUČAROVÁ -
Agresivní poruchy chování u dětí s nařízenou ústavní výchovou
Simona Lásková -
Nejčastější poruchy chování dospívajících dětí se zaměřením na mládež umístěnou ve školském zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Terezie KACHLOVÁ -
Jíme všemi smysly-intervenční projekt
Tereza Svobodová -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová