David Rymeš
Bachelor's thesis
Analýza komunikace společnosti Staropramen, a.s.
The analysis of communication of the company Pivovary Staropramen, s.r.o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je "Analýza komunikace společnosti Pivovary Staropramen, s.r.o.". Tato práce si klade za cíl prozkoumat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které využívá společnost Pivovary Staropramen při komunikaci s veřejností. Dále práce zkoumá komunikační kampaň pro podporu produktu Staropramen Cool Lemon. Teoretická část této práce se zabývá teoretickým popisem nástrojů komunikačního …moreAbstract:
Subject of the thesis is "The analysis of communication of the company Pivovary Staropramen, s.r.o.". This work aims to explore the different marketing communication tools that use Pivovary Staropramen in communicating with the public. The thesis also examines the communication campaign for product support Staropramen Cool Lemon. The theoretical part of this thesis deals with the theoretical description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42607
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Julius Wenig