Bc. Lukáš MIKULÁŠEK, DiS.

Master's thesis

Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

Services Marketing-Advertising Campaign for Wine Cellar
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový …viac
Abstract:
The main aim of my thesis is to find key features of marketing communications elements based on theoretical knowledge and information obtained from the analytical survey, ela-borate sophisticated communications campaign according right to the preferences of poten-tial customers, including a suggestion of communications strategy. My thesis is divided into three parts. The theoretical part is mainly …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18409

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Eliška Kubíčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIKULÁŠEK, Lukáš. Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe