Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek – Bc. Lukáš MIKULÁŠEK, DiS.
Bc. Lukáš MIKULÁŠEK, DiS.
Master's thesis
Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek
Services Marketing-Advertising Campaign for Wine Cellar
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový …viacAbstract:
The main aim of my thesis is to find key features of marketing communications elements based on theoretical knowledge and information obtained from the analytical survey, ela-borate sophisticated communications campaign according right to the preferences of poten-tial customers, including a suggestion of communications strategy. My thesis is divided into three parts. The theoretical part is mainly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18409
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eliška Kubíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKULÁŠEK, Lukáš. \textit{Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/5y9vlp/.
Jak správně citovat práci
MIKULÁŠEK, Lukáš. Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza firmy BaGo Sport s.r.o.
Anna Charvátová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková