Bc. Pavel Jirsák

Master's thesis

Vliv internetu na rozvoj marketingu

The internet influence to marketing developlment
Abstract:
Cílem této diplomové práce je podat ucelený souhrn informací o tom, jakým způsobem se vyvíjí marketing ovlivňovaný zejména rozvojem Internetu. Této části je věnovaná teoreticko – metodologická část diplomové práce. Aplikační část této diplomové práce je věnována firmě Tylex Letovice, a.s., přičemž cílem je analyzovat známé marketingové aktivity této firmy na Internetu a následně tyto aktivity porovnat …more
Abstract:
The goal of this thesis is to provide a comprehensive summary of information about online marketing development, which is particularly influenced by development of the Internet. Theoretical - methodological part of the thesis is devoted to this matter. Application part of this thesis focuses on company Tylex Letovice, a.s. Its goal is to analyze well-known marketing activities of this company on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní