Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu – Lenka Němcová
Lenka Němcová
Bakalářská práce
Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu
Communication strategy of Vodafone in the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu. Cílem této práce je poznat a posoudit komunikační strategie společnosti Vodafone a současně zjistit, jak spotřebitelé vnímají nejen Vodafone, ale i jeho konkurenci. Následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout optimální komunikační strategii pro společnost Vodafone. Práce je rozdělena …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the analysis of the communication strategy of Vodafone in the Czech market. The aim of this work is to identify and evaluate the communication strategy of Vodafone and also to find out how consumers perceive not only Vodafone but also its competitors. Then on the basis of this analysis and survey suggest an optimum communication strategy for Vodafone. The work is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Aleš Machander
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma