Směr a dynamika společenských aktivit občanů ČR po roce 1990 - s důrazem na politickou angažovanost – Bc. Tereza Valentová, DiS.
Bc. Tereza Valentová, DiS.
Diplomová práce
Směr a dynamika společenských aktivit občanů ČR po roce 1990 - s důrazem na politickou angažovanost
Trends and Dynamics of Citizens' Social Activities in the Czech Republic after the Year 1990 - Focusing on Political Involvement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá společenskými aktivitami občanů České republiky s důrazem na politickou angažovanost po roce 1990. První část práce je věnována obecné charakteristice a vývoji občanské společnosti v České republice v daném období a druhá část je pak následně zaměřena na současný stav, dosavadní vývoj a trendy občanské politické angažovanosti v naší zemi. Pro naplnění cílů této diplomové práce …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on social activities of citizens of the Czech Republic with an emphasis on political involvement after the year 1990. The first part is devoted to general characteristics and development of civil society in the Czech Republic in this period and the second part is focused on the present state of affairs, developments and trends in civic political involvement in this country …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g3equ/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. Ján Mišovič, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová