Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p. – Hana Kurajská
Hana Kurajská
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Measuring Customer Satisfaction with Services of Ceska Posta, s.p.
Abstract:
Bakalářská práce byla psána na téma „Měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.“ Hlavním cílem bylo změřit celkovou spokojenost zákazníků a dílčím cílem pak identifikovat, co je po zákazníky důležité a kde jsou možnosti pro zvýšení jejich spokojenosti. V první části práce byla vymezena teoretická východiska k danému tématu, získaná z odborné literatury, aplikační část je věnována průzkumu spokojenosti …moreAbstract:
Theme of this Bachelor thesis is „Measuring customer satisfaction with services of Ceska Posta, s.p.“. The main aim of this thesis was to measure overall customer satisfaction and partial aim was to identify what is important for customer and possibilities of increasing customer satisfaction. The first part of thesis is focused on theoretical basis which is based on available scientific resources. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/112848
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Hana Štverková
- Reader: Petra Owczarzy
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KURAJSKÁ, Hana. \textit{Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5z1mlb/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Luong Hoang Lien Nguyen