Barbora Hübnerová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace zvoleného podniku

Marketing communication of the selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zvoleného podniku MATRIX Automotive. Cílem je popsat komunikaci zvoleného podniku, komunikační zvyklosti zákazníků a komunikaci konkurence. Teoretická část objasňuje pojmy, na které je navázáno v části praktické. Na základě zjištěných informací je navrhnuta vhodná strategie marketingové komunikace pro zvolený podnik.
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the selected company MATRIX Automotive. The purpose is to describe the communication of the selected company, communication habits of customers and communication of competitors. The theoretical part clarifies the concepts to which it is linked in the practical part. Based on the information obtained, a suitable marketing communication strategy …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hübnerová, Barbora. Marketingová komunikace zvoleného podniku. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management