Marketingový mix společnosti – Ing. Michal Slepánek
Ing. Michal Slepánek
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti
Marketing mix of company
Anotace:
ANOTACE Autor: Michal Slepánek Název: Marketingový mix Práce je zaměřena na marketingový mix malé firmy, jako na jednu z obvyklých marketingových činností, bez kterých se moderní a prosperující firma dnes již těžko řídí. Firma RENOVACAR podniká v oboru údržba motorových vozidel a jejich příslušenství. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska. Následuje představení firmy a analýza marketingového …víceAbstract:
ANNOTATION Autor: Michal Slepánek Název: Marketing mix Thesis is focused on marketing mix for small company as one of the usual marketing activities, without which a modern and prosperous company is hard to control. Company Renovacar operates in the repair of motor vehicles and their accessories. In the first part of this thesis are theoretical foundations. The following part is presentation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bu8mh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Lukáš Vaculík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
Strategie v řízení zdravotnického zařízení (SWOT analýza, koncepce, politika, tvorba a implementace strategie ve zdravotnickém zařízení)
David BESTA -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Martina Tájková -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Michal Večeřa -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ