B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise – Bc. Valeriia Stakhovska
Bc. Valeriia Stakhovska
Master's thesis
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology Enterprise
Abstract:
Cílem daného výzkumu je vypracování strategie digitálního marketingu pro B2B společnost, která působí na globálním trhu IT poradenských služeb. Hlavní náplní práce je vedení digitálních transformací pro B2B klienty integrací main-streamového IT a nasazením digitálních řešení v měřítku, aby se dosáhlo lepších obchodních výsledků. Teoretická část Vypracovat literární rešerši týkající se konceptů digitálního …moreAbstract:
The aim of the given project is developing of the digital marketing strategy for B2B company that operates in the global market of IT consulting services. The main scope of work is developing a B2B digital marketing strategy using strategical marketing tools and effective digital advertising platforms to increase global brand awareness. The theoretical part Elaborate a literature review concerning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAKHOVSKA, Valeriia. \textit{B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/5zvadh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stakhovska, Valeriia. B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích
Nikola Černá -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Libor Osouch -
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
Yana Prymak -
Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C
Zdeněk Medřický -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná