Patrícia Šulíková

Master's thesis

Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company

Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření komunikační strategie k otevření internetového obchodu, prodávajícímu vodárenský, topenářský a plynárenský sortiment. Strategie je založená na výzkumu chování zákazníků a jejich přijetí nových technologií. Primární kvantitativní výzkum byl proveden formou dotazníku, na který odpovědělo osmdesát stávajících zákazníků zkoumané společnosti. Výsledná data byla analyzována …more
Abstract:
The purpose of this thesis is to create marketing communication strategy for an online storelaunch operating in sanitary, heating and plumbing (SHP) retail based on a study of thebehaviour and technology acceptance of their customers. Primary quantitative research wasconducted in form of a survey and 80 responses from current customers of case company wereobtained. The data were analysed descriptively …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2019
  • Supervisor: Ludmila Štěrbová
  • Reader: Olli Kuivalainen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78282

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities