Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company – Patrícia Šulíková
Patrícia Šulíková
Master's thesis
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření komunikační strategie k otevření internetového obchodu, prodávajícímu vodárenský, topenářský a plynárenský sortiment. Strategie je založená na výzkumu chování zákazníků a jejich přijetí nových technologií. Primární kvantitativní výzkum byl proveden formou dotazníku, na který odpovědělo osmdesát stávajících zákazníků zkoumané společnosti. Výsledná data byla analyzována …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to create marketing communication strategy for an online storelaunch operating in sanitary, heating and plumbing (SHP) retail based on a study of thebehaviour and technology acceptance of their customers. Primary quantitative research wasconducted in form of a survey and 80 responses from current customers of case company wereobtained. The data were analysed descriptively …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78282
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2019
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
- Reader: Olli Kuivalainen
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULÍKOVÁ, Patrícia. \textit{Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a~small Slovak company}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2019. Available from: https://theses.cz/id/5zvvpn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák