Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace – Bc. Kateřina Böhmová
Bc. Kateřina Böhmová
Diplomová práce
Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace
Project study of communication campaign of flower shop with the implementation of integrated marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu komunikační kampaně při vstupu nové firmy na český trh. Konkrétně se jedná o vstup nového květinářství Fleur na maloobchodní trh s květinami v Karlových Varech. V teoretické části je řešen marketingový mix s detailnějším zaměřením na část propagace, v níž jsou podrobně popsány nástroje komunikačního mixu, to vše v kontextu s květinářským oborem. Pozornost …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the outline of communication campaign for the new company entering the Czech market. Specifically, the entry of a new florist called Fleur to the flower retail market in Karlovy Vary. The marketing mix is discussed in the theoretical section with a focus on the promotion part, in which tools of communication mix are described in detail, all that in the context of florist industry …víceKlíčová slova
Cena distribuce integrovaná marketingová komunikace komunikační kampaň komunikační mix lidé marketingový brief marketingový mix produkt propagace STEEP analýza SWOT analýza. Price distribution integrated marketing communication communication campaign communication mix people marketing brief marketing mix product promotion STEEP analysis SWOT analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sg7qh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÖHMOVÁ, Kateřina. \textit{Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/602sog/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček