Edukace žáků s těžkým a kombinovaným postižením – Bc. Markéta Zapletalová
Bc. Markéta Zapletalová
Master's thesis
Edukace žáků s těžkým a kombinovaným postižením
Education of pupils with severe and multiple disabilities
Anotácia:
Diplomová práce "Edukace žáků s těžkým a kombinovaným postižením" se zabývá metodami, přístupy, podmínkami a možnostmi výchovně vzdělávacího procesu žáků s těžkým a kombinovaným postižením. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretická východiska a výzkumná část. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, problematiku výchovy a vzdělávání a metody používané v základní škole speciální. Poslední …viacAbstract:
The diploma thesis "Education of the pupils with severe and multiple disability" deals with methods, approaches, conditions and possibilities of educational process of the pupils with severe and multiple disability. The work is divided in two parts - theoretical background and research part. The theoretical part contains the definition of basic concepts, issues of education and the methods used in …viacKľúčové slová
Těžké postižení kombinované postižení mentální retardace zrakové postižení edukace individuální vzdělávací plán terapie zraková stimulace prostorová orientace severe disability multiple disability mental retardation visual impairment individual education plan therapy visual stimulation spatial orientation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/exo4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2011
- Vedúci: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Úloha pomůcek při optimalizaci prostorové orientace zrakově postižených
Radka Grohová