Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o. – Pavla Křiklavová
Pavla Křiklavová
Bakalářská práce
Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.
Communication Plan for the Company HAPER s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem společnosti HAPER s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena literární rešerše a popsána charakteristika: marketingu, marketingovému mixu, marketingové komunikace a SWOT analýze. Praktická část obsahuje informace o společnosti HAPER s.r.o. - historii, současnou situaci. Součástí práce je SWOT analýza, určení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the communication plan of company HAPER s.r.o. In the theoretical part is a literature review, where attention is given to the basic characteristics of marketing, marketing mix, marketing communications and SWOT analysis. The main emphasis is laid on the practical part of the thesis, which contains information about the company HAPER s.r.o. There is made the SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křiklavová, Pavla. Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková