Tereza Schützová

Master's thesis

Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a/nebo hodnocení

How Company Size Affects Consumer Expectations and Evaluations
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje určité spojení mezi velikostí firmy a vlivem na spotřebitelská očekávání a následné hodnocení. Tato diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První částí je část teoretická, která se zabývá výkladem dvou hlavních pojmů agency a communion, které jsou stěžejními termíny této práce. Dále je součástí této části také vnímání těchto termínů …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to find out, if there is a certain connection between the company size and influence on consumer expectation and his evaluation. This diploma thesis is divided into two basic parts. The first part is the theoretical part, which deals with two basic terms agency and communion, which are crucial for this thesis. Furthermore , part of the theory is also the perception …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Lucie Sára Závodná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85559