Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a/nebo hodnocení – Tereza Schützová
Tereza Schützová
Diplomová práce
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a/nebo hodnocení
How Company Size Affects Consumer Expectations and Evaluations
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje určité spojení mezi velikostí firmy a vlivem na spotřebitelská očekávání a následné hodnocení. Tato diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První částí je část teoretická, která se zabývá výkladem dvou hlavních pojmů agency a communion, které jsou stěžejními termíny této práce. Dále je součástí této části také vnímání těchto termínů …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out, if there is a certain connection between the company size and influence on consumer expectation and his evaluation. This diploma thesis is divided into two basic parts. The first part is the theoretical part, which deals with two basic terms agency and communion, which are crucial for this thesis. Furthermore , part of the theory is also the perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85559
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Lucie Sára Závodná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85559
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Ubytovávání se v době pandemie: spotřebitelská očekávání ve vztahu k jejich postojům k riziku
Julie Stepanova -
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a hodnocení
Eduard Palovchyk -
Nebankovní instituce poskytující spotřebitelské úvěry a vývoj podmínek v daném odvětví mezi roky 2010 a 2020
Peter Kudláč -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová -
Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů
Milan KARLÍK -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze