Vliv arteterapie a muzikoterapie na žáky s mentálním postižením – Bc. Michala Brostíková
Bc. Michala Brostíková
Bachelor's thesis
Vliv arteterapie a muzikoterapie na žáky s mentálním postižením
Influence of art therapy and music therapy on pupils with intellectual disabilities
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem arteterapie a muzikoterapie na žáky s mentálním postižením. Popisuje využití těchto terapií na základní škole speciální a základní škole praktické. Tato práce se skládá ze tří kapitol. Dvě kapitoly jsou teoretické a popisují žáky s mentálním postižením, arteterapii a muzikoterapii. Třetí praktická kapitola popisuje samotný výzkum. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaký …moreAbstract:
This bachelor thesis describes influence of art therapy and music therapy on pupils with intellectual disabilities. Describes application these therapies at the special school and at the practical school. This work is composed of three chapters. Two chapters are theoretical and describe pupils with intellectual disabilities, art therapy and music therapy. Third practical chapter describes itself research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xy2im/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Social Rejection, Marginalization and Inclusion as underlying themes in children’s novels about characters with physical disabilities
Pavla Zollpriesterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Pavlína Nečasová