Vliv arteterapie a muzikoterapie na žáky s mentálním postižením – Bc. Michala Brostíková
Bc. Michala Brostíková
Bachelor's thesis
Vliv arteterapie a muzikoterapie na žáky s mentálním postižením
Influence of art therapy and music therapy on pupils with intellectual disabilities
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem arteterapie a muzikoterapie na žáky s mentálním postižením. Popisuje využití těchto terapií na základní škole speciální a základní škole praktické. Tato práce se skládá ze tří kapitol. Dvě kapitoly jsou teoretické a popisují žáky s mentálním postižením, arteterapii a muzikoterapii. Třetí praktická kapitola popisuje samotný výzkum. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaký …viacAbstract:
This bachelor thesis describes influence of art therapy and music therapy on pupils with intellectual disabilities. Describes application these therapies at the special school and at the practical school. This work is composed of three chapters. Two chapters are theoretical and describe pupils with intellectual disabilities, art therapy and music therapy. Third practical chapter describes itself research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xy2im/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Social Rejection, Marginalization and Inclusion as underlying themes in children’s novels about characters with physical disabilities
Pavla Zollpriesterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Pavlína Nečasová