Projekt marketingové komunikace města Šternberk – Bc. Markéta PAUCHOVÁ
Bc. Markéta PAUCHOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace města Šternberk
Marketing Communication Improvement Project of the Town Sternberk
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingové komunikace města Šternberk a následné navržení projektu pro zlepšení marketingové komunikace. Práce se dělí na tři části. V první (teoretické) části je vymezena marketingová komunikace a s ní spojené termíny. Druhá (analytická) část se zabývá charakteristikou města Šternberk a jeho okolím. Dále je provedena analýza současné marketingové komunikace …víceAbstract:
The aim of the thesis is an analysis of marketing communication of the town Šternberk and the marketing communication improvement project. The work is divided into three parts. The first (theoretical) part defines marketing communication and the terms associated with marketing communication. The second (analytical) part deals with the characteristics of the town Šternberk and its surrounding. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAUCHOVÁ, Markéta. Projekt marketingové komunikace města Šternberk. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Komunikační studia - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva