Josef MERGL

Bakalářská práce

Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách

The influence of online marketing on the success of selected political parties in elections
Anotace:
Motivem sepsání této bakalářské práce byl stoupající vliv politického marketingu a to zejména online-marketingu ve volební kampani. Stav poznání v tomto tématu je především v zahraničí na dobré úrovni. Bylo již provedeno několik velmi konkrétních studií zabývajících se tímto tématem a jejich výsledky jsou dalším dobrým důvodem, proč vliv online marketingu na výsledek voleb otestovat i v ČR, a to zejména …více
Abstract:
The motivation for writing this bachelor's thesis was the increasing influence of political marketing, particularly online marketing, in electoral campaigns. The state of knowledge on this topic is particularly advanced abroad, with several very specific studies already conducted on this subject, and their results provide a good reason to test the influence of online marketing on election outcomes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MERGL, Josef. Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management