Sylvia Kureková

Diplomová práce

Specifika módního marketingu a jeho vliv na chování spotřebitele

Specifics of fashion marketing and its impact on consumer's behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou módního marketingu a jeho specifiky a také jeho vlivem na chování spotřebitele. Cílem této práce je definovat specifika módního marketingu, respektive komunikačních strategií módního průmyslu, a jeho vliv na rozhodování a následné chování spotřebitele se zaměřením na dvě konkrétní společnosti: H&M a Zara. Práce vysvětluje, jakým způsobem se odlišuje módní …více
Abstract:
This thesis deals with the characteristics of fashion marketing, its specifics and its impact on consumer's behaviour. It defines the specifics of fashion marketing and communication strategies of the fashion companies and its impact on consumer's behaviour focusing on two specific companies: H&M and Zara. This thesis explains how fashion marketing differs from other industries and what factors influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60481

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod