Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu – Bc. Josef Špráchal
Bc. Josef Špráchal
Diplomová práce
Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu
Consumer Behavior when Buying Fair Trade Products in the Selected Region
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je identifikace bariér a možností prodeje Fair Trade produktů v Královéhradeckém kraji a formulace doporučení ke zlepšení prodeje v tomto kraji. Dílčím cílem je provedení dotazníkového šetření mezi spotřebiteli v Královéhradeckém kraji, statistické vyhodnocení získaných dat včetně identifikace statisticky významných vazeb mezi faktory, které nákup Fair Trade produktů mohou …víceAbstract:
The thesiscontains two main purposes: firstly, the identification of barriers and possibilities of selling Fair Trade products and secondly,the formulation of the recommendation of its improvementin Kralovehradecky region. The partial purpose is arranging a survey among customers in the above-mentioned regionand statistic evaluation of received data including the identification of statistic significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Konzument nebo produkt konzumu? Vliv střední třídy na postavení žen v Číně
Lenka Meluzínová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
Darya Kniha -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Efektivní nákup a prodej podniku
Michaela JAKUPKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva