Účinnost reedukace dyslexie na 1. stupni ZŠ – Vít VESELÝ
Vít VESELÝ
Master's thesis
Účinnost reedukace dyslexie na 1. stupni ZŠ
Efficiency of dyslexia reeducation at primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení, zejména pak reedukací dyslexie u žáků 1. stupně ZŠ. Práce se dělí na čtyři části, z nichž první je zaměřena na obecnou problematiku specifických poruch učení. Druhá a třetí část se zabývá dyslexií, její nápravou a reedukací. Čtvrtá část se zabývá sledováním účinnosti reedukačních metod a pomůcek, použitých u žáků prvního stupně ZŠ. Tato část je …viacAbstract:
The diploma thesis deals with specific learning difficulties, especially re-education of pupils with dyslexia at the primary school. The diploma thesis is divided into the four parts. The first part is generally focused on problematic of specific learning difficulties. The second and the third one deal with dyslexia, its remedy and the methods of re-education. The fourth part is practical. It deals …viacKľúčové slová
Učitel žák specifická porucha učení dyslexie diagnostika reedukace reedukační metody čtení psaní
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÝ, Vít. Účinnost reedukace dyslexie na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Reedukační metody a pomůcky pro práci s žáky s dysortografií
Denisa ČÍŽKOVÁ -
Edukativně stimulační a reedukační metody u žáků s SPU na 1. stupni základní školy
Eva Vážná -
Metody reedukace sluchového vnímání dětí předškolního věku
Tereza VYLETĚLKOVÁ -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková -
Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid 19
Veronika VYKOPALOVÁ -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá
Názov
Vložil
Vložené
Práva