Nikola Vavřičková
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Mias OC s.r.o. První část bakalářské práce se věnuje teoretickým pojmům v oblasti marketingu a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na popis společnosti, rozbor jejího marketingového mixu, situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a návrhy a doporučení na zlepšení. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing mix of Mias OC s.r.o. The first part of the bachelor's thesis is devoted to theoretical concepts in the field of marketing and the marketing mix. The second part focuses on the description of the company, analysis of its marketing mix, situational analysis of the internal and external environment, and suggestions and recommendations for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vavřičková, Nikola. Marketingový mix vybrané firmy. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková