Nikola Vavřičková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Mias OC s.r.o. První část bakalářské práce se věnuje teoretickým pojmům v oblasti marketingu a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na popis společnosti, rozbor jejího marketingového mixu, situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a návrhy a doporučení na zlepšení. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing mix of Mias OC s.r.o. The first part of the bachelor's thesis is devoted to theoretical concepts in the field of marketing and the marketing mix. The second part focuses on the description of the company, analysis of its marketing mix, situational analysis of the internal and external environment, and suggestions and recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vavřičková, Nikola. Marketingový mix vybrané firmy. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku