Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb – Ing. Jiří Hruška
Ing. Jiří Hruška
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a company XY in sector of services
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace a jejím nástrojem - podporou prodeje ve společnosti působící v sektoru služeb. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy nezbytné pro pochopení této problematiky, jakými jsou např.: komunikační mix, podpora prodeje a její nástroje či sektor služeb. V aplikační části je popsán komunikační mix a podpora …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication, and sales promotion in sector of services. The theoretical and methodological part explains the basic concepts necessary to understand the issue, such as: communication mix, sales promotion and its tools or sector of services. The practical part describes the communication mix and sales promotion of company Lazne Podebrady …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Věra Seifertová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček