Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o. – Nikola Jedličková
Nikola Jedličková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Marketing communication of MODUS Ltd.
Anotácia:
Bakalářská práce rozebírá stávající marketingovou komunikaci společnosti MODUS, spol. s r. o., kterou porovnává s konkurenčními společnostmi, kterými jsou firmy: Halla, a. s. a OSMONT, s r. o. Na základě porovnání s konkurencí a vyhodnocení výsledků práce obsahuje vlastní návrh autorky práce na zvýšení efektivnosti marketingové komunikace společnosti MODUS, spol. s r. o.Abstract:
The bachelor thesis analyses the current marketing communication of MODUS, spol. s r. o., which it compares with competing companies, which are Halla, a. s. and OSMONT, s r. o. On the basis of the comparison with competitors and the evaluation of the results of the thesis, it contains the author's own proposal to increase the effectiveness of marketing communication of MODUS, spol. s r. o.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yhl6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová