Kyberšikana ve výuce společenských věd – Kateřina REKTOŘÍKOVÁ
Kateřina REKTOŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Kyberšikana ve výuce společenských věd
Cyberbullying in teaching social sciences
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá povědomím dětí základní školy a studentů víceletého gymnázia o kyberšikaně. Podstatou je zjistit, v jakých předmětech se kyberšikana vyučuje ve školách a jak jí předcházet, pokud jí předcházet jde. V práci je vysvětleno, jaký je rozdíl mezi tradiční šikanou a kyberšikanou. Autorka se poté zaměřuje hlavně na kyberšikanu a popisuje zde formy kyberšikany, agresory, oběti a nezapomíná …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with pupil´s and student´s awareness and knowledge about cyberbullying. Important issue is to find out in which subjects cyberbullying is being taught and how it can be prevented. If it is even possible. The author explains the differnce between bullying and cyberbullying. Readers get to know key facts about cyberbullying. The author describes forms of cyberbullying, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Stanislav Vašků
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REKTOŘÍKOVÁ, Kateřina. Kyberšikana ve výuce společenských věd. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / AJ SV se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová