Teaching-Learning English in the Context of Homeschooling – Bc. Nikola Šírová
Bc. Nikola Šírová
Master's thesis
Teaching-Learning English in the Context of Homeschooling
Teaching-Learning English in the Context of Homeschooling
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem způsobu výuky anglického jazyka v rodinách a komunitách, které učinily rozhodnutí vzdělávat své děti doma. Diplomová práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnuje základní potřeby pro výuku cizího jazyka, popisuje výhody a možné nevýhody domácího vzdělávání, jeho historii v USA a České republice a požadavky na výuku jazyka dané zákonem …viacAbstract:
The diploma thesis explores how English is taught in families and communities who have chosen to educate their children at home. The thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part provides an overview of the essential aspects of teaching and learning a foreign language. It also discusses the advantages and possible drawbacks of homeschooling, its history in the USA …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bswti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková