Bc. Petr Chocholouš

Master's thesis

Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt

Marketing campaign for selected project
Abstract:
Diplomová práce navrhuje strategická řešení pro udržení stávajících zákazníků reklamní agentury v době hospodářské recese. Klíčovým prostředkem je zážitkový marketing, který práce nejen definuje, ale následně ho uvádí do praxe. Aplikační část se věnuje realizaci strategické marketingové kampani pro udržení portfolia zákazníků. Detailně popisuje realizované eventy a současně navrhuje finančně minimalistické …more
Abstract:
The thesis suggests strategic solutions for retaining existing customers of a advertising agency in times of economic recession. A key tool is event marketing, which is not only defined in the thesis, but is put into practice subsequently. The application part engages in implementing a strategic marketig campaing to keep the customer portfolio. In detail, it describes the events already carried out …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Ing. Jitka Veselá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication