Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt – Bc. Petr Chocholouš
Bc. Petr Chocholouš
Master's thesis
Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt
Marketing campaign for selected project
Anotácia:
Diplomová práce navrhuje strategická řešení pro udržení stávajících zákazníků reklamní agentury v době hospodářské recese. Klíčovým prostředkem je zážitkový marketing, který práce nejen definuje, ale následně ho uvádí do praxe. Aplikační část se věnuje realizaci strategické marketingové kampani pro udržení portfolia zákazníků. Detailně popisuje realizované eventy a současně navrhuje finančně minimalistické …viacAbstract:
The thesis suggests strategic solutions for retaining existing customers of a advertising agency in times of economic recession. A key tool is event marketing, which is not only defined in the thesis, but is put into practice subsequently. The application part engages in implementing a strategic marketig campaing to keep the customer portfolio. In detail, it describes the events already carried out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j6oid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Jitka Veselá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Význam BTL komunikace pro značku Rexona
Karolína Kubátová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka