Informační zahlcení jako překážka kritického myšlení – Kristýna Kratochvílová
Kristýna Kratochvílová
Bakalářská práce
Informační zahlcení jako překážka kritického myšlení
Information Overload as an Obstacle to Critical Thinking
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou informačním zahlcením a jeho vlivu na schopnost jednotlivců kriticky přemýšlet. Cílem práce je poskytnout hlubší porozumění vztahu mezi informačním zahlcením, které je díky množství existujících informací stále větším problémem, a kritickým myšlením. Práce rovněž rozšiřuje náhled na problematiku toho, jak lidé v digitální době zpracovávají informace. Současně …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of information overload and its impact on the ability of individuals to think critically. The aim of the thesis is to provide a deeper understanding of the relationship between information overload, which is a growing problem due to the amount of information available, and critical thinking. The thesis also expands insight into the issue of how people process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Stanislava Exnerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Kristýna. \textit{Informační zahlcení jako překážka kritického myšlení}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/63y4qb/.
Jak správně citovat práci
Kratochvílová, Kristýna. Informační zahlcení jako překážka kritického myšlení. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / anglický jazyk - humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost psychoterapeutů
Jan Hrabal -
Výuka informační gramotnosti s důrazem na elektronické informační zdroje realizovaná na vybraných fakultách Slezské univerzitě v Opavě
Zuzana Muschová