Moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku XY – Bc. Waiss Fakiri
Bc. Waiss Fakiri
Diplomová práce
Moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku XY
Modern internet marketing tools and their impact on sales sucess of the company XY
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku. Teoretická část uvádí poznatky vztažené především k novým trendům marketingové komunikace, např. obsahový marketing, big data, cloud atd. Též se zabývá definicí konkurenceschopnosti firmy. V aplikační části představuji Hotel pro kočky Mourek. Analyzuji jeho stávající marketingové aktivity …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis are the modern internet marketing tools and their impact on the sales success of the company. Thesis is focused on modern internet marketing tools and their impact on the sales success of the company. The theoretical part presents findings related primarily to the new trends of marketing communications, such as content marketing, big data, cloud, etc. It also address …víceKlíčová slova
Internet marketing internetový marketing online marketingové nástroje zákazník spotřebitel analýza produkt konkurence konkurenceschopnost trh SEO mobilní marketing sociální média. Internet internet marketing marketing tools customer consumer analysis product competition competitiveness market mobile marketing social media.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vmwiy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník