Igor Lubura
Diplomová práce
Body image a jeho úloha v marketingu
Marketing influence of body image
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prokázat vliv body image na spotřební chování a potvrdit tak jeho marketingovou úlohu. Vedlejším cílem pak bude za prvé prokázání vlivu médií na hodnocení, nebo vnímání BI (tedy tvorbu názorů a ideálů, které mohou mít vliv na chování spotřebitelů), a za druhé zjištění preference tělesných ideálů v české společnosti. Hlavní zdroj dat bude tvořit vlastní kvantitativní dotazníkové …víceAbstract:
Main goal of this thesis was to prove, that body image has significant effect on consumer behaviour, so it has an unquestionable marketing role as well. Secondary objective was to confirm media influence on body image perception and self assessment in that regard (which could have a strong impact on consumer behaviour as well), and to reveal beauty and body ideal preferences amongst Czech society. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53909
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Vliv seznamovacích aplikací na body image gay a bisexuálních mužů
Tereza Olšáková -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Image marketingu z pohledu psychologie
Kateřina Kadlecová