Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour – Jana Míchalová
Jana Míchalová
Bachelor's thesis
Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
A proposal to improve the marketing strategy of the travel agency FIRO-tour a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové strategie cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. První část práce je věnována shrnutí poznatků o marketingu, segmentaci trhu a marketingovém mixu. V navazující praktické části je zpracována analýza trhu, rozbor marketingového mixu, SWOT analýzy a dotazníkové šetření s cílem zjistit vnímání cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. cílovými skupinami …moreAbstract:
The objective of this bachelor´s thesis is creating a proposal to improve the marketing stratégy of travel agency FIRO-tour a.s. The first part of this thesis is focused on a summary of theoretical knowledge about marketing, market segmentation and marketing mix. In the next practical part of the thesis is processed analysis of the market, analysis of marketing mix, SWOT analysis and survey on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71113
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi