Lenka MIŠINCOVÁ
Bakalářská práce
Corporate design štúdia Kreus
Corporate design of the studio Kreus
Anotace:
Táto bakalárska práca s názvom Corporate design štúdia Kreus, sa zaoberá históriou a súčasnosťou vizuálnych štýlov filmových spoločností a štúdií. Je rozdelená do dvoch častí. V prvej teoretickej časti sa venujem najskôr všeobecnému objasneniu termínu corporate identity a corporate designu ako súčasti corporate identity a ďalej histórii vizuálnych štýlov vybraných filmových spoločností. Teoretická …víceAbstract:
This bachelor's work called Corporate Design of Kreus studio concerns history and present of corporate design in movie companies and studios. It is divided into two parts. I dedicate the first, theoretical part to a comprehensive clarification of a term Corporate Identity and Corporate Design as a part of a Corporate Identity. This is followed by history of visual styles in selected companies, analyzing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
13877
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIŠINCOVÁ, Lenka. Corporate design štúdia Kreus. Zlín, 2011. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc