Bc. Petra KOSTKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka

The analysis of direct marketing in translation Agency Zelenka
Abstract:
Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník {--} firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet …more
Abstract:
Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer{\crq}s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent. For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn{\crq}t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2005
Accessible from:: 20. 5. 2005
Identifier: 1702

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2005
  • Supervisor: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOSTKOVÁ, Petra. Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.