Jakub Šmucr

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy

Designing a marketing strategy for the company when entering forgein markets
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo rozhodnout, zda je vhodné vyvážet zboží na německý trh. Proto byl tamější trh důkladně prozkoumán a bylo navrženo zlepšení několika marketingových strategií společnosti.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to decide whether it is appropriate to export goods to the German market. Therefore, the market has been thoroughly researched and improvements have been suggested to several marketing strategies
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Ondřej Hradský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72843

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod