Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy – Jakub Šmucr
Jakub Šmucr
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy
Designing a marketing strategy for the company when entering forgein markets
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo rozhodnout, zda je vhodné vyvážet zboží na německý trh. Proto byl tamější trh důkladně prozkoumán a bylo navrženo zlepšení několika marketingových strategií společnosti.Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to decide whether it is appropriate to export goods to the German market. Therefore, the market has been thoroughly researched and improvements have been suggested to several marketing strategies
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72843
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Ondřej Hradský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Analýza tržní pozice firmy PPL CZ s.r.o. v oblasti expresní balíkové přepravy v České republice
Jarmila Kodlová -
Finanční analýza podniku Knauf Praha, spol. s r.o.
Markéta Havlíková -
Politická ekonomie secese v Evropě
Hana Lipovská -
Export českých výrobků do Německa a jejich podíl na obratu vybrané firmy.
Martina Dlasková