Jakub Šmucr

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy

Designing a marketing strategy for the company when entering forgein markets
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo rozhodnout, zda je vhodné vyvážet zboží na německý trh. Proto byl tamější trh důkladně prozkoumán a bylo navrženo zlepšení několika marketingových strategií společnosti.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to decide whether it is appropriate to export goods to the German market. Therefore, the market has been thoroughly researched and improvements have been suggested to several marketing strategies
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Ondřej Hradský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72843