Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy – Jakub Šmucr
Jakub Šmucr
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy
Designing a marketing strategy for the company when entering forgein markets
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo rozhodnout, zda je vhodné vyvážet zboží na německý trh. Proto byl tamější trh důkladně prozkoumán a bylo navrženo zlepšení několika marketingových strategií společnosti.Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to decide whether it is appropriate to export goods to the German market. Therefore, the market has been thoroughly researched and improvements have been suggested to several marketing strategies
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Ondřej Hradský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Analýza tržní pozice firmy PPL CZ s.r.o. v oblasti expresní balíkové přepravy v České republice
Jarmila Kodlová -
Finanční analýza podniku Knauf Praha, spol. s r.o.
Markéta Havlíková -
Politická ekonomie secese v Evropě
Hana Lipovská -
Export českých výrobků do Německa a jejich podíl na obratu vybrané firmy.
Martina Dlasková