Podpora a rozvoj dodavatelsko-odběratelských vztahů v zahraničním obchodě – Bc. Radka Roláková
Bc. Radka Roláková
Diplomová práce
Podpora a rozvoj dodavatelsko-odběratelských vztahů v zahraničním obchodě
Support and Development of Supply and Customer Relationships in Foreign Trade
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zahraniční obchod v oblasti podpory a rozvoje dodavatelsko-odběratelských vztahů. Druhá kapitola patří mezinárodnímu obchodu, obchodním operacím a rizikům. Jelikož je práce zaměřena na zahraniční obchod se Spolkovou republikou Německo, věnuji se obchodním vztahům této země s Českou republikou. Následně navazuje exportní strategie České republiky, kde je hlavní pozornost …víceAbstract:
This graduation thesis focuses on foreign trade – support and development of supply and customer relationships. It includes a desciption of foreign trade, business operations and risks in the second chapter. Considering the fact that the graduation thesis is regarding foreign business-oriented with Germany, I focus the attention of this thesis to business relations and business results of Germany and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vp8vx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Vladimír Karásek
- Oponent: Ing. Zbyněk Dubský, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Exportní strategie obchodní společnosti
Petr Hocek -
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar